کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316333 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

PC Stick، ارزان ترین مینی پی سی آرکوس عرضه خواهد شد

این روزها تولیدکنندگان طیف گسترده‌ای از مینی پی‌سی‌ها را که سایزی برابر فلش درایو دارند، روانه‌ی بازار کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به Compute Stick اینتل و Ideacentre Stick لنوو اشاره کرد. حال آرکوس PC Stick‌ خود را با عنوان ارزان‌ترین مینی‌ پی سی جهان مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی‌هایی نظیر اینتل و لنوو، محصولاتی نظیر کامپیوت استیک و آیدیا سنتر استیک روانه‌ی بازار کرده‌اند که با سایزی برابر کروم کست اینتل، قدرت کافی را برای اجرای سیستم‌عامل ویندوز دارند.

پی‌سی استیک آرکوس را باید ارزان‌ترین کامپیوتر جهان مبتنی بر ویندوز 10 خواند که قیمتی کمتر از 100 دلار خواهد داشت. ابعاد محصول جدید آرکوس 3.81 در 11.43 در 1.27 سانتی متر است. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه‌ی این محصول ارائه نشده است.

این پی سی استیک از وجود یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم با فرکانس 1.33 گیگاهرتز، 32 گیگابایت حافظه‌ی eMMC و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پورت USB، اسلات میکرو SD و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. با نگاهی به مشخصات فنی این محصول می‌توان شباهت مینی پی‌سی آرکوس را با محصولات اینتل و لنوو به روشنی دید.

لویک پویرر، مدیرعامل آرکوس در مورد این محصول چنین اظهارنظر کرده است:

کمپانی‌ها مرزهای تولید کامپیوترها با سایز کوچک را شکسته‌اند. ما نیز با تولید یک کامپیوتر در اندازه‌ی قوطی کبریت با قیمت کمتر از 100 دلار، چالش جدیدی را در بازار رقابتی ایجاد کرده‌ایم.

این روزها تعریف کامپیوتر‌ها نیز عوض شده و سهولت استفاده از آن‌ها نیز افزایش یافته است، بطوریکه می‌توان با خرید محصولات این چنین، با اتصال آن‌ها به تلویزیون و استفاده از ماوس و کیبورد بی‌سیم، تلویزیون را تبدیل به یک کامپیوتر خانگی کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27046 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/07 تعداد مشاهده: 2128
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر